» Unlabelled » Ο έλληνας διευθυντής του αεροδρομίου Κολωνίας

Ο έλληνας διευθυντής του αεροδρομίου Κολωνίας

Rhodes Tourism Latest News: Ο Αθανάσιος Τιτόνης είναι διευθυντής του αεροδρομίου της Βόννης / Κολωνίας. Περιγράφει στην Deutsche Welle τον εαυτό ως «το κλασικό παιδί μεταναστών» και θεωρεί καθήκον του να συμβάλει στη βελτίωση των ελληνογερμανικών σχέσεων. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ...
«Εγώ είμαι το κλασικό παιδί μεταναστών δεύτερης γενιάς. Οι γονείς μου είχαν έρθει τότε για να δουλέψουν. Ο πατέρας μου είχε έρθει για να αγοράσει ένα ψυγείο, όπως έλεγε και μετά θα έφευγε. Έμεινε όμως πάνω από τριάντα χρόνια. Οι γονείς μου επέστρεψαν στην Ελλάδα όταν εγώ τελείωσα τις σπουδές» λέει o Αθανάσιος Τιτόνης στην Deutsche Welle.
Το «κλασικό αυτό παι

 
Copyright © rhodesmarket.blog
Designed by maik7 © 2011 - 2012